hahahahaaa

Medans jag har sovit nu så har de tringt en del folk .. :S
Jag vakande prcis och kom på att Emma ringde och har för mig att jag sa attjag skulle på övinig :O hahaa. Jag blir helt borta när jag sover och det ringer och jag svarar. Jag mumlar bara och säger osamhängdesaker xD Har för mig Sara har ringt och gett mig tider, ett tag senare ringde Dencho och gav mig en till tid.. Får nästan ringa tillbaka till dom sen och se ifall jag har fått för mig rätt tider eller om jag har bara "drömt" det hela xD
Helskumt ju :/

Nu luktar det mat i hela huset så ska ner och se vad som görs!
Lena kom precis och sa att det blir hamburgare och pommes! :D Mums!

Får se sen om jag hinner åka till Sofie en stund sen, känns som att det behövs <3
Har ju inte ens börjat att plugga ännu :O

Nu blir det käk iaf, Lena ville bara kolla på en hund
"anna om du betalar kan jag ta han om den.." Joo.. jag har kanppt pengar till att försörja mig själv......
Haha. Kan ju vidarediskuteras.

Som sagt, nu blöir det käk och nu har mtvgalan börjat också! :D
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0