Lalalalalala

Jag gick och la mig igen, men somnade inte, så låg och kollade på tv fram till klockan åtta när mamma kom.. fick låna bilen till jobbet, och skulle ta cyklen på hemvägen eftersom jag slutade fyra och så.. men när jag väl ska lämn över bilen så har jag glömt cykelnyckeln.. he he. Är vi förvånade? Nej.. Eller glömt och glömt, tänkte inte alls på den, så vet inte om jag har glömt den då om jag inte hade en tanke på den över huvud taget?

Jobbet har varit nice idag, inte mkt att göra, men bra folk har det varit, wiho det gillar vi!
Imon börjar jag jobba vid fyra till stägning, så efter tio någon gång.. Men innan det har jag mycet att göra, mamma lämnar bilen här lite innan åtta så ska jag ta hem alla mina saker, så jävla sugit så det finns inte :(

Ikväll vet jag inte rikigt what to do? Borde ju göra något med tanke på att det är sista kvällen här.. ? Eller jo, tvätta ska jag ifs göra... hehe skoj? Nääää..

Ajja nu ska jag äta lite och sova, min huvudvärk är INTE nådig!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Madskajsa

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-04 @ 17:50:52
URL: http://madskajsa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0