Where does the good go?


Då har även jag vaknat till, Alex gick fr en lten stund sen hon skulle till bussen för att komma till skolan. Jag ska vara på praktiken om ca en timme och innan det ska jag hinna dusha, tanka, äta, och helst sova en halvtimme till... hehe.

Ingen ide att slösa tid framför datorn dvs, men måste ha igång lite musk så här inte är helt tyst :P
Förresten fick ett mess från Elin där det stod att hon var på den kinesiksa muren just nu och att det var jättefint,solen lyser, maten kanonbra, shopingen kanon.

Hur underbart låter inte det? Jag hade kunnat döda för att åka någon annanstans just nu, jag lovar.
HAVE A NICE DAy

 

Saknar dig.!<3


Kommentarer
Postat av: Zååphajjjaaa

miss ya toooo <3

2010-02-04 @ 13:41:00
URL: http://sophiiamedph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0