LÖRDAG

Dålig uppdatering i know. Idag har jag jobbat mellan fyra och sju, sov rätt så länge, så satte aldrig igång datorn innan jag åkte till jobbet. Efter lite snicksnack om hur kvällen skulle se ut så bestämde Jag Sophia Mick och Alex att vi åker och handlar och sedan gör vi en tårta :D Sagt och gjort, vi körde till Maxi och köpte allt vi skulle ha och på hemvägen hämtades Frida upp.

Hemma här var det ingen annan än mig som var hemma så perfekt för lite bak och singstar (som är litet beroende framkalladde.. hehe). Tårtan blev MYCKET god btw :)

Pappa och mamma har varit på julfest en liten bit härifrån så för att de skulle slippa gå hem så har jag precis varit och hämtat dem och Sophia körde hem de andra.

Men tack så mycket underbaringar för en mycket trevlig kväll! :)
Nu ska jag lägga mig för mår SKIT. Huvudvärk som satan, ont i halsen och en igentäppt näsa .. (y) KANONKUL.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0