Mysig kvääll..

:)
Dagen börjar med att Lena ringer och väcker mig, hon vill käka frukost någonstans.. men innan Anna kommer upp är klockan nästan tolv och vi går in till stan, och i brist på pengar så kan vi inte direkt äta lunch, (som det skulle blivit istället för frukost) så det blev något macklikande på Robert's.. inte det godaste, men en trevlig liten stund med lillasyster :)
Sedan åkte vi hem för att hämta lite utav mina prylar, tillbaka hit, träffa Dino för en liten kofffiiiie, sedan kom pappa och mamma på besök för att kika på lägenheten, fick en blomma som inflyttningspresent, (valde den själv..) haha men taack :D Den gör sig fint här!
Sedan finbesök och nu sitter jag här.. funderar på att sova, men tror inte jag somnar nu så lägger mig väl i soffan framför tven.
Festligt, går inte att lägga upp någon mera bild, denna tog typ en evighet.. så får räcka med den!
Natttti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0