Sant...

Everyone says love hurts, but that isn't true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love, but in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes someone feel wonderful again. Love is the only thing in this world that does not hurt.

___________________________________________________________________________________________

Mamma ringde och väckte mig för ett tag sedan, annars hade jag nog fortfarade sovit tror jag, gick från soffan till sängen idag klockan sex.. totalvänt på dygnet. Hjälper ju inte då att jag nu jobbar 16-22 i över en vecka till.. haha.
Men jag ska inte klaga, jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen ändå..
Nu är det inte lönt att gå och lägga mig igen, så ska ta och klä på mig något och sedan gå in till stan för att hämta papper på mamma jobb..
Det var väl det...
Ha det bra!
Kulia och Lenus på väg mot trevliga äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0