Skärping på mig..

.. jag ska bli bättre på att skriva lite här... men sen jag kom hem har dagarna sett ut i princip samma ut.. sova halva dagen, bakismat, jobbajobba, festa.. sedan har jag inte haft något bra internet, orkar inte krånga med det på mobilen..
Menmen, har fått nycklarna till lägenheten idag, så sitter i den nu, loooooove it. Dock kanske lite förstor för bara mig jag vet inte..lär väl uppskatta det gissar jag på! Detta blir bra, det är jag säker på!
Saknar Sophia som tusan och önskar hon kunde vara här, något långdistansförhållande med henne LIKAR JAG INTE!
<3 <3 <3
Annars sker det inte så mycket..
Men nu ska jag slita mig härifrån och plcoka upp lite mer eller sova, Lena är här också, vi funderar på att sova här eller på Bolemens, ingen av oss vågar sova ensamma då vi nyss har kollat på skräckis hos Dino...
HA DET FINT, IMON ELLER I DAGANA KOMMER BILDER FRÅN DESSA NÄSTAN TVÅ VECKOR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0