Snurrigt!

Igårkväll satt jag Julia och Dino här och förfestade lite, sedan anslöt sig Kajsa, och sedan gick vi ut...
Herregud...
Vi lämnar det där.
Idag gick jag och Julia in till stan lite och sedan mötte jag Dino och sedan tillbaka hit. Julia åkte hem nästan precis när jag kom.. så har legat och kollat film fram tills nu.. såååååååååå ofantligt skönt att inte behöva röra en fena..
Men nu ringde Lena och sa att de är på väg in igen, så får väl ta tag i kaoset och plocka undan lite och sopa upp den trasliga krukan, ljusstakarna och ljuslyktan som åkte i golvet inatt..
Suck.
Vi ska fixa lite mat och sedan ska vi gå hem till Jenny där det vankas förfest och sedan utgång!
Dessa två bilderna får räcka... dem andra är inte vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0